mişa Admin
Mesaj Sayısı : 356 Yaş : 47 Nerden : Aşıklar Diyarından İş/Hobiler : nisan'ına sefdalı Kişisel İleti : Yokuşlara dayanmaz ömrüm, idam et bu ayrılığı.. Ruh Hali : Kayıt tarihi : 09/01/09
İtibar İtibar: (15/50)
| Konu: Türk Erkeği Şıklıkta Avrupa'yı Solladı Çarş. Ocak 14, 2009 1:19 am | |
| Türk erkeği deyince.... Sivri burun, yumurta topuk ayakkabısına basarak yürüyen beyaz çorabı, altın zinciri ile moda anlayışı deterjan kokan temiz bir tşört ya da ütü gereksinimi olmayan bir gömlekten ibaret biri geliyorsa hala aklınızın bir ucuna... Yanılıyorsunuz.. Wall Street Journal'ın araştırmasına göre, şık giyinmenin önemli olduğunu düşünen erkeklerin kadınlardan fazla olduğu tek ülke Türkiye. Bu da demek oluyor ki Türk erkeği şıklıkta Avrupa'yı solladı.
Giyimiyle, tarzıyla İtalyan erkekleriyle boy ölçüşmeye başlayan Türk erkekleri, Avrupa'nın modayı en yakından izleyen insanları oldu. The Wall Street Journal'ın Avrupa genelinde yaptırdığı "Avrupalılar Modaya Nasıl Bakıyor?" araştırmasına göre, şık giyinmenin önemli olduğunu düşünen erkeklerin oranının kadınlardan yüksek olduğu tek ülke Türkiye oldu. Türkiye'de şık giyinmenin önemli olduğunu düşünen erkeklerin oranı yüzde 42 olurken, kadınların oranı yüzde 38 olarak gerçekleşti. Anketin sonuçlarına göre, Araştırmanın bir başka ilginç sonucu ise Türkiye'de blucini moda ürünü olarak görenlerin oranı yüzde 15 olurken, Belçika'da ankete yanıt verenlerin yüzde 29'u, İngiltere'de yüzde 32'si, ABD'de yüzde 34'ü blucini moda ürünü, şık bir giysi olarak görüyor. En fazla tüketilen moda ürünü konumundaki blucin, aslında erkekte şıklığı değil, rahatlığı ve serbestliği çağrıştırdığı için şık bir giysi olarak nitelendirilemiyor.
| |
|